Poradenství
Nejčastější dotazy k datovým schránkám
18.01.2023 | Poradenství | Ostatní | Přečteno: 1 089x

Dotaz: Naše odborová organizace má již zřízeny přístupy do datové schránky. Můžeme si sami posílat návrhy na změny zapsaných údajů ve veřejném rejstříku?

Odpověď: I nadále požadujeme, aby návrhy na změny údajů zapsaných ve veřejném rejstříku na předepsaném formuláři spolu se všemi potřebnými podklady zasílal svaz. Je to z toho důvodu, aby měl svaz kontrolu a přehled o svých pobočných odborových organizacích a mohl je tak lépe ochránit před případnými sankcemi ze strany rejstříkového soudu. Pro činnost pobočných odborových organizací, pro činnost svazovou, také pro styk s veřejností a s úřady je velmi důležité, aby údaje zapsané ve veřejném rejstříku odpovídaly skutečnosti. Bohužel, ne u všech zápisů našich pobočných odborových organizací ve veřejném rejstříku tomu tak je.

Do systému vložil:
JUDr. KOCIANOVÁ Jitka
Témata
datové schránky
Další články
Datové schránky – Automatická aktivace datového trezoru na zkoušku
Nejčastější dotazy k datovým schránkám
Nejčastější dotazy k datovým schránkám
Nejčastější dotazy k datovým schránkám
Nejčastější dotazy k datovým schránkám
Nejčastější dotazy k datovým schránkám